poniedziałek, 20 października 2014

Nowy dostawca... Nowe obawy...

Witam. 

No cóż, od momentu, w którym powinienem mieć podłączony internet minęło około 2 miesięcy... A internetu jak nie było, tak nie ma. Zostałem jednak poinformowany że firma V zanotowała "wielki błąd", który obejmuje między innymi moje mieszkanie i nie ma możliwości bym miał internet przez tą firmę. SUPER! Na taką informację czekałem z niecierpliwością aż 2 miesiące... Szkoda, że wcześniej nikt nie mógł tego sprawdzić (na przykład przy podpisywaniu umowy).




Umowę zerwałem, router odesłałem i udałem się do konkurencyjnej firmy KD. KD gwarantuje mi podłączenie internetu poprzez gniazdko telewizyjne. Internet ma działać od 4 do 6 dni roboczych... No zobaczymy jak ta firma sobie poradzi z tym problemem:) Narazie minęły 2 dni robocze :P Gniazdko telefoniczne nie działa, może gniazdko telewizyjne będzie hulać.. Bo jakby nie było, telewizor działa elegancko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz